Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Bezdrátový sběr diagnostických dat z automobilu podporujících OBD-II
Fadrný, Jaroslav ; Kořínek, Tomáš (oponent) ; Raida, Zbyněk (vedoucí práce)
Prostudujte protokol OBD-II a seznamte se s koncepcí existujících zařízení, která tento protokol využívají k bezdrátovému přenosu dat diagnostiky automobilu. Různé koncepce vzájemně porovnejte a navrhněte vlastní koncepci zařízení. Zařízení by mělo být sestaveno ze standardních komponentů bez nutnosti vývoje vlastního hardware. Navržené zařízení realizujte. Ověřte funkčnost zařízení, změřte jeho dosah a datovou propustnost. Zabývejte se napojením na databázový server a jednoduchou prezentaci dat.
Design of a rescue button for emergency calls in cars
Jarabý, Šimon ; Jeřábek, Jan (oponent) ; Dvořák, Jan (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis focuses on the design and implementation of a prototype device, which aims to retrofit vehicles manufactured before 2018 with an emergency call sys- tem. The device will operate on similar principles as the eCall service introduced by the European Union. The first part of the work contains a basic acquaintance with the used technologies and procedures in the proposed devices. Since this is a device intended for cars, we perform this retrofit by connecting the device to the OBD-II (On Board Diagnostics) diagnostic connector. For this reason, in the theoretical part we get acquainted with the diagnostic connector OBD-II as well as with the CAN bus, com- munication protocols or the method of accident evaluation. The practical part with the subsequent design of equipment and selection of individual components. We will need to send location and communication from the devices via the 3G network, which is why we choose the Global Positioning System (GPS) and Global System for Mobile Commu- nications (GSM) modules. We will also evaluate the accident using an accelerometer so that we can determine the severity of the accident. The last part of the work describes the practical construction and implemented equipment.
Diagnostika automobilu na mobilních telefonech s OS Google Android
Šťastný, Petr ; Strašil, Ivo (oponent) ; Lutera, Ondřej (vedoucí práce)
Práce se zabývá zobrazením informací z palubního počítače na mobilních přístrojích s operačním systémem Android. Přenos informací je realizován pomocí integrovaného obvodu ELM327, připojeného k Bluetooth modulu pro bezdrátovou komunikaci s mobilním přístrojem.
Aplikace pro extrakci a analýzu jízdních dat z OBD-II na iOS
Pihrt, Patrik ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Bobák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace pro iOS zařízení, která předává uživateli cenné informace o jeho jízdě automobilem a poskytuje hlavní diagnostické funkce. Pro získání informací je využito mikrokontroleru ELM327, který je obsažen v OBD-II skeneru, nabývající schopnosti komunikovat s automobilem prostřednictvím OBD-II standardu. Získaná data jsou analyzována za pomoci tabulky mezí. Výsledná aplikace informuje řidiče o jeho chybách při jízdě a dává mu rady jak se jim vyhnout. Jízdy je možné si ukládat a exportovat v podobě knihy jízd. Navíc poskytuje hlavní diagnostické funkce, které je možné najít v každé diagnostické aplikaci.
Chytré řešení pro nouzové volání v automobilech
Haniška, Jan ; Štůsek, Martin (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a realizaci prvotního prototypu zařízení, které bude schopno dovybavovat starší vozy systémem tísňového volání podobným zařízením použitým ve službě eCall. Toto dovybavení je provedeno zapojením zařízení do diagnostického konektoru OBD-II (On Board Didagnostics). První část práce popisuje základní technologie a postupy použité při návrhu zařízení, jako jsou sběrnice CAN bus, diagnostický konektor OBD-II, komunikační protokoly používané v automobilovém průmyslu, způsob vyhodnocení nehody a další. Také jsou zde popsány obecné požadavky pro toto zařízení vzhledem ke směrnicím Evropské unie. Praktická část práce se zabývá nejdříve realizací emulátoru řídící jednotky vozidla potřebného pro vývoj. Dále je zde popsán návrh zařízení, kde jsou vybírány jeho jednotlivé komponenty, jako modul pro komunikaci přes GSM, modul Global Positioning System (GPS), akcelerometr a vývojová deska pro řízení celého zařízení. Poslední část práce je věnována realizaci prototypu zařízení. Jako hlavní stavební blok celého zařízení byla zvolena vývojová deska NUCLEO-F103RB od firmy STMicroelectronics. Ve vývoji softwaru pro desku došlo k použití knihoven HAL od této firmy. Došlo k vytvoření dvou nových knihoven. První s názvem CAN_data_load sloužící ke komunikaci s emulátorem řídící jednotky pomocí rozhraní CAN bus a následnému zpracování získaných dat a druhá GPS_load_control k získávání dat z GPS modulu a jejich zpracování. Nakonec je popsáno zprovoznění a obsluha vytvořeného experimentálního pracoviště s realizovaným prototypem zařízení. K těmto procedurám byl dodatečně vytvořen i návod.
Design of a rescue button for emergency calls in cars
Jarabý, Šimon ; Jeřábek, Jan (oponent) ; Dvořák, Jan (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis focuses on the design and implementation of a prototype device, which aims to retrofit vehicles manufactured before 2018 with an emergency call sys- tem. The device will operate on similar principles as the eCall service introduced by the European Union. The first part of the work contains a basic acquaintance with the used technologies and procedures in the proposed devices. Since this is a device intended for cars, we perform this retrofit by connecting the device to the OBD-II (On Board Diagnostics) diagnostic connector. For this reason, in the theoretical part we get acquainted with the diagnostic connector OBD-II as well as with the CAN bus, com- munication protocols or the method of accident evaluation. The practical part with the subsequent design of equipment and selection of individual components. We will need to send location and communication from the devices via the 3G network, which is why we choose the Global Positioning System (GPS) and Global System for Mobile Commu- nications (GSM) modules. We will also evaluate the accident using an accelerometer so that we can determine the severity of the accident. The last part of the work describes the practical construction and implemented equipment.
Design of a rescue button for emergency calls in cars
Jarabý, Šimon ; Jeřábek, Jan (oponent) ; Dvořák, Jan (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis focuses on the design and implementation of a prototype device, which aims to retrofit vehicles manufactured before 2018 with an emergency call sys- tem. The device will operate on similar principles as the eCall service introduced by the European Union. The first part of the work contains a basic acquaintance with the used technologies and procedures in the proposed devices. Since this is a device intended for cars, we perform this retrofit by connecting the device to the OBD-II (On Board Diagnostics) diagnostic connector. For this reason, in the theoretical part we get acquainted with the diagnostic connector OBD-II as well as with the CAN bus, com- munication protocols or the method of accident evaluation. The practical part with the subsequent design of equipment and selection of individual components. We will need to send location and communication from the devices via the 3G network, which is why we choose the Global Positioning System (GPS) and Global System for Mobile Commu- nications (GSM) modules. We will also evaluate the accident using an accelerometer so that we can determine the severity of the accident. The last part of the work describes the practical construction and implemented equipment.
Aplikace pro extrakci a analýzu jízdních dat z OBD-II na iOS
Pihrt, Patrik ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Bobák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace pro iOS zařízení, která předává uživateli cenné informace o jeho jízdě automobilem a poskytuje hlavní diagnostické funkce. Pro získání informací je využito mikrokontroleru ELM327, který je obsažen v OBD-II skeneru, nabývající schopnosti komunikovat s automobilem prostřednictvím OBD-II standardu. Získaná data jsou analyzována za pomoci tabulky mezí. Výsledná aplikace informuje řidiče o jeho chybách při jízdě a dává mu rady jak se jim vyhnout. Jízdy je možné si ukládat a exportovat v podobě knihy jízd. Navíc poskytuje hlavní diagnostické funkce, které je možné najít v každé diagnostické aplikaci.
Chytré řešení pro nouzové volání v automobilech
Haniška, Jan ; Štůsek, Martin (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a realizaci prvotního prototypu zařízení, které bude schopno dovybavovat starší vozy systémem tísňového volání podobným zařízením použitým ve službě eCall. Toto dovybavení je provedeno zapojením zařízení do diagnostického konektoru OBD-II (On Board Didagnostics). První část práce popisuje základní technologie a postupy použité při návrhu zařízení, jako jsou sběrnice CAN bus, diagnostický konektor OBD-II, komunikační protokoly používané v automobilovém průmyslu, způsob vyhodnocení nehody a další. Také jsou zde popsány obecné požadavky pro toto zařízení vzhledem ke směrnicím Evropské unie. Praktická část práce se zabývá nejdříve realizací emulátoru řídící jednotky vozidla potřebného pro vývoj. Dále je zde popsán návrh zařízení, kde jsou vybírány jeho jednotlivé komponenty, jako modul pro komunikaci přes GSM, modul Global Positioning System (GPS), akcelerometr a vývojová deska pro řízení celého zařízení. Poslední část práce je věnována realizaci prototypu zařízení. Jako hlavní stavební blok celého zařízení byla zvolena vývojová deska NUCLEO-F103RB od firmy STMicroelectronics. Ve vývoji softwaru pro desku došlo k použití knihoven HAL od této firmy. Došlo k vytvoření dvou nových knihoven. První s názvem CAN_data_load sloužící ke komunikaci s emulátorem řídící jednotky pomocí rozhraní CAN bus a následnému zpracování získaných dat a druhá GPS_load_control k získávání dat z GPS modulu a jejich zpracování. Nakonec je popsáno zprovoznění a obsluha vytvořeného experimentálního pracoviště s realizovaným prototypem zařízení. K těmto procedurám byl dodatečně vytvořen i návod.
Analýza změn datových matic elektronických regulátorů na výstupní parametry spalovacích motorů
Richtárik, Luboš
Cílem této práce je zjištění reálných změn výstupních parametrů spalovací-ho motoru po softwarové úpravě datových polí v řídicí jednotce. Popis jednotlivých elektronických systémů řízení motoru. Vlastní analýza změn se provádí zejména pomocí měření signálů OBD-II, dále výkonu a točivého momentu na vozidlovém dynamometru 4VDM E120-D.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.